TeleTrade siūlo aukštus saugumo ir patikimumo standartus. Jeigu jūs turite kokių nors klausimų, susijusių su lėšų įdėjimu ir nuėmimu, prašome susisiekti su mumis, jūs taip pat galite susipažinti su mūsų Lėšų įdėjimo ir nuėmimo politika.
Atkreipkite dėmesį, kad trečiųjų šalių įdėjimai ir nuėmimai yra draudžiami. Pagal mūsų politikos nuostatas visi klientai turėtų pervesti lėšas iš jų vardu registruotų sąskaitų, ar kortelių ar el. valiutos sąskaitų. Visi nuostoliai, susiję su trečiosios šalies mokėjimais, bus priskirti klientui.Lėšų įdėjimas
TeleTrade banko sąskaitos informacija yra pasiekiama tik registruotiems vartotojams jų Asmeniniame kabinete.
Mes priimame įmokas bet kuria valiuta. Įmoka jūsų pageidaujama valiuta gali būti įskaityta į jūsų prekybos sąskaitą jūsų pasirinkimu eurais arba JAV doleriais pagal keitimo kursą lėšų pervedimo metu.
Lėšų įdėjimo instrukcija:
- Prisijunkite prie savo Asmeninio kabineto
- Pasirinkite „Lėšų įdėjimą“
- Pasirinkite jums patogų būdą
- Nurodykite norimą pervesti sumą
- Įveskite 3 punkte pasirinkto mokėjimo būdo informaciją (tik lėšų išėmimo atveju), tai yra jūsų banko sąskaitos rekvizitus
- Atsiminkite unikalų savo paraiškos numerį – galite jį atsispausdinti
Prieš pervesdami pinigus į banką savo sąskaitos papildymui, Asmeniniame kabinete turite sukurti paraišką ir gauti TeleTrade banko sąskaitos rekvizitus – jais galima naudotis tik įdedant lėšas. Prašome vykdyti instrukcijas ir atspausdinti arba išsaugoti informaciją, gautą kuriant paraišką.
Lėšų nuėmimas
Jūs galite pervesti lėšas iš jūsų prekybos sąskaitos į jūsų banko sąskaitą arba į kitą TeleTrade prekybos sąskaitą.
Atkreipkite dėmesį:Lėšos iš jūsų prekybos sąskaitos gali būti nuimtos tik pagal jūsų asmeninę užklausą. Jūs turite užpildyti lėšų nuėmimo paraišką Asmeniniame kabinete. Su sąlyga, kad jūsų sąskaitoje nurodytos lėšos yra, pinigai bus pervesti į jūsų banko sąskaitą pagal terminus, nustatytus sutartyje, kurią jūs pasirašėte su mumis.